My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

28 May 2010

dah cukup daaaaah..

At last..Hanya dlm masa sebulan aku BERJAYA mencukupkan kursus aku selama 7 Hari..Sungguh menyeronokkan hati.so lepas nie tak payah nak pkir2 lagi psl kursus2 nie..so SKT aku tuk tahun 2010 tue kehadiran kursus telah tercapai dan terlaksana.

i) Kursus Pengurusan Keluarga 3-6 Mei 2010 di ILIM
ii) Bengkel HRMIS ( LNPT) 18 Mei 2010 di Bahagian Pengurusan
iii) Kursus Pemerkasaan Modal Insan 26-27 Mei 2010 di Dewan Serbaguna KPIAT

Walaupun kursus yang aku hadiri dekat jea..tp amatlah berbaloi..coz tak perlu nak pkir psl anak or hubby..coz kalau amik yang jauh2 for sure kena tinggalkan permata hati aku nie..sangat tak boleh ditinggalkan.pasti akan teringat2..lagi2 lar skrg nie aqil dah pandai berkata2...ilang jea daripada pandangan for sure dia akan cari dan panggil nama Mama or Papa..

to my boss, thanks coz bg pelepasan kepada PA mu ini..so lepas nie ai akan dok terconggok jea kat opis..huhuhuhuhu.Mmg tue dah jadi adat saper2 yang bergelar PA kan..dok jaga opis jelah..

Berbalik bab kursus tadi..aku sgt2 gumbira yea kengkawan..hhihihihihi (,")

No comments:

Post a Comment