My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

21 July 2010

PENGUMUMAN PENTING BAGI SETIAUSAHA PEJABAT GRED N27

Jadual Penilaian Tahap Kecekapan (PTK) Bagi Setiausaha Pejabat Gred N27 Tahun 2010..

Korang leh daftar online melalui laman web Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) http://www.kompetensi.jpa.gov.my/ptkonline/penilaian/mohon

Barang sesiapa yang berminat tuk naik lagi gaji meh ar ramai pohon yea..

tuk PTK yang baru nie..dah takde lagi soalan yang leh tembah2 yea..

sekarang nie style interview..temuduga berkumpulan dan juga perbincangan kes..hmm..(macam susah jea)..

sO, to all my Pren meh ar ramai2 pohon..mana tau dpt satu group..leh goreng panel temuduga..Kuikuikui.

p/s: ker korang semua dah tau pasal nie..tp takper lar..janji aku baru tau..and mau kongsi citer ngan korang..papai..adios..

3 comments:

  1. ko dah isi ke...aku nak isi ni???

    ReplyDelete
  2. aku pun belum lagi isi...hihihi..coz byk butiran kan kena isi..

    ReplyDelete
  3. mamalyna aritu dia dpt naik gaji PTK....janji nak banje aku..ahahahhaa


    wei...aku tak pg lagi BTN..so takde makna naik gaji kalo lulus ptk ni..ehehe kena pg btn dulu ni...sob sob...malas

    ReplyDelete