My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

23 October 2011

Age is just a number :)

Kuang..Kuang..Kuang

Tajuk takleh blah...nak cover coz umur dh masuk 30 thn. selamat tinggal angka 2 so skrg dh makin tuo kaedahnye... tp ai maintain muda ok.. umur sekadar angka je ek. hahaha..masih tidak boleh menerima kenyataan diri dh masuk 3 series. apa2pun masih lagi bersyukur diatas kurniaan yang diberikan oleh Allah s.w.t dan masih memberi peluang untuk aku meneruskan kehidupan di muka bumi ini. Menjadi seorang anak, isteri, mama dan kawan kepada insan sekeliling aku... moga dengan pertambahan usia, maka dpt mematangkan akal fikiran aku serta membuat yang lebih terbaik untuk diri sendiri dan juga keluarga. apa yg penting...aku sgt2 bersyukur kerna aku dikurniakan keluarga yang amat aku sayangi yang sentiasa berada disisi menemani aku...walaupun kehidupan ini tidak lari daripada sebarang masalah. mungkin apa yang terjadi itulah membuatkan kita bertambah matang seiring dengan usia. hmmm... alhamdullilah dan semoga doa org yang teraniaya sentiasa dimakbulkan..AMIN


No comments:

Post a Comment