My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

26 March 2010

hurm...

ape ker mimpi leh berblogging dan berface book kat opis skrg nie..alang2 boss aku takde ni..apa kata kita membuang masa sekejap update blog yang sekian lama terkubur...

untuk pengetahuan korang..my boss g bercuti ke europe..ni mesti tengah main salji..hihihi.katanyer nak releasekan tension..ok lah boss..tp jgn lupa buah tangan tuk pa cabuk nie yea..

thanks anty izan..

belikan susu tuk aqil...semalam izan sms aku dan bgtau susu anmum 1.7 RM44.96..so alang2 dia dah ada kat tesco kajang..aku suruh dia belikan dulu 3 tin..coz aku pasti..kalau g malam sure stok pun dah abis...thanks yea ibu hni.

Note..:: wei..sempat lagi tak masuk contest ko tue..

5 comments:

  1. akhirnyaaaaa.... ko muncul juga anum...nasib baik blog ko tak expired...hehehe

    ReplyDelete
  2. suke ek perli ai...

    * aku tengah sibuk buang sawang dan habuk nie...hahahahhaha

    ReplyDelete
  3. aku dah masuk kelab anmum...eh actly masa preknen lg...tapi anak tak serasi time tu..tuko isomil dan enfagrow...dah habis aku redeem enfagrow srkg ni anmum...wei pesal ko kata 44.96 tu murah?biasa berapa wei?

    aku ni beli yg kotak tu...ada 2 pek...tak sampai pun rm44.96

    ReplyDelete
  4. meh aku jawab sha...yang kotak tu ada 2 satu kotak 650 gram...so dua kotak bukanke 1.3kg

    yang tin plak 1.7kg rege asal kalu pomotion pun rm50.99 paling murah weii...

    ReplyDelete
  5. Nasib baik ko tlg jawabkan izan..thank ek..mmg murah sesgt lar RM44.96 tue..lagi satu anMum yang kotak tue, aku jumpa kat kedai speedmart99 murah..harga sekotak RM41.50

    ReplyDelete