My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

20 October 2010

at last..segala kekusutan telah terlerai..

Syukur alhamdulilah..akhirnya pertukaran aku ke opis baru telah dibatalkan..baru tadi dpt surat daripada JPA..sungguh lega bile tengok surat nie..so...dipendekkan story..aku masih lagi Setiausaha Pejabat di Bahagian Pengurusan, Jabatan Pertanian..inilah hadiah harijadi yang sgt bermakna...

Maybe "jodoh" aku masih lagi di DOA...kengkawan opis dan boss aku amatlah suke+hepi..dan aku..amatlah hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

" Adalah diharapkan tuan/puan akan dapat memberi perkhidmatan yang cemerlang untuk perkhidmatan awan dan negara " petikan daripada surat JPA...dan yes..aku sebagai pejawat awam akan sentiasa memberi perkhidmatan yang tip..top..100% terbaik..(ayat bodek boss tuk dpt AKC buat kali ke-2...)

No comments:

Post a Comment