My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

14 April 2010

berSawang balik umah mama ni..


3minggu yang lepas masa berhepi biler dtg opis..tp minggu ni rutin aku kembali sibuk ngan keje2 yang berlambak dan biler adanyer boss maka kerja pun byk.aduiiii...!!! Memang tak menang tgn ni nak wat keje dan tak sempat nak panas kusi aku dek kerana aku dok merayau untuk mendptkan maklumat..sehinggakan aku terlupa untuk MengUpdate blog tersayang ni..

Jom kita terjah apa aktiviti kami sefamily :p

10 Apr 2010 @ SAbtu - earLy thE Morning dah bAngun..coz arini aku ditugas untuk Menjaga exam G41 di Sek. Keb. Presint 11 (1), Putrajaya..dari kul 8am until kul 6pm baru selesai..mmg penat dan aku taubat untuk tidak terjerumus ke kancah ini lagi..sgt2 menyakitkan ati..((((((...time mama dok berkerja, papa yg jaga aqil siap g lunch kat alamanda lagi..makan nasi ayam ye cayang..then mlm tue..papa ajak kami g kL..katanyer tingin nak makan Nasi Lemak Sekolah @ kg. baru.Walaupun penat..tp aku gagahkan diri gak..giler wei nak tolak..nasi lemak sekolah tue..lama dah tak makan..kalau dulu dok bujang mmg leh ari2 makan..Nasi lemak RM0.70sen..murah kan..kecik molek jea...


Memasing kusyuk mengadap makanan..Nyummy...Nyummmy

pandai anak mama makan yea..(sampai bersepah nasi atas meja)


No comments:

Post a Comment