My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

28 April 2010

Kembali ke Udara

hi blog ..

alhamdullilah arini kesihatan aku kembali ok..walaupun tak ok sepenuhnya but at least aku dah boleh bangun badan pun dah tak rasa seram sejuk.actually semlm aku dpt mc. Ari selasa time keje aku dah rasa tak sedap badan..then pagi rabu lagilah rasa teruk semcm then papa ajak g klinik..g jumpa doktor then doktor kata aku selsema,batuk dan demam coz aku ada tonsil..hermm...dah agak dah..doktor kata agak teruk jugak tonsil nie..kalau nak baik terus..kena kasik operate.adui...takutnyer...then doktor kasik ubat..katanyer dia kasik ubat kuat sket..then ubat nie akan menjadikan aku mengantuk..ai like..hihihi.doktor kata lg..tuk kurangkan sakit tonsil kena makan ice cream,makan benda2 yang lembut dan jgn mkn masakan yang berminyak..ermm..terpaksa lah dengar kata2 doktor tue..kalau tak kena operate..aku takut ar wei...ermm..

balik je klinik terus mintak papa belikan ice-cream..nak makan nasik pun tak lalu jea..so aku dok mengadap ice-cream jea.lepas makan ubat terus aku berselubung ngan selimut..sampai abis keluar peluh2..lupa laks citer psl aqil..aqil papa anto ke taska..wajib anto dia..coz kalau dia kat umah pasti aku takleh nak rehat..sowie yea cayang..

papalah yang amik aqil kat school dan jaga aqil sampai lah aqil tdo smlm..alhamdullilah aku dikurniakan seorang suami yang bertangungjawab..thanks god.nampak papa pun penat jugak coz melayan karenah anak bujang sorang nie..tp aqil ni cerdik..nampak je aku terbaring kat tilam dia dtg dekat then ckp.."mama..mama akit..mama akit.."maksudya..mama sakit yea...hhmmm..yes aqil..mama sakit nak..so aqil kena be good boy key..dengar ckp papa tau.

arini aku dah rasa ok sket..so aku gagahkan diri tuk g kerja..lagipun keje amatlah bertimbun di opis..lagipun next week aku dah kena g kursus ..kursus skali ngan mamalyna..kena gagahkan diri tuk kerja arini..kalau nak cuti pun mungkin ari jumaat ini..kasi rehat cukup2.

No comments:

Post a Comment