My Loving FamilY

My Loving FamilY
Our Mini FamiLY

07 April 2010

Riso aku dah reda (.")

Kat dlm FB aku ada citer psl hubby aku demam kan..masuk arini dah 4 hari hubby demam..so aku ngan pantasnyer suruh gak hubby g klinik cek..kali ni aku pastikan hubby g awal pagi.riso lar..dah 4 hari demam..ubat dah makan tp still tak kebah2..dah ar skrg nie mcm2 penyakit ada..mintak dijauhkan dari kami sekeluarga.My hubby kalau sakit mmg total out key..nak bgn pun tak larat apatahlagi nak makan.mmg kena paksa..sampai leh gaduh ar..tp papa kena paham..mama sayang papa.tue sebab mama membebel..

So pagi tadi lepas anto aqil kat taska terus g klinik..niat dihati nak teman kan hubby ialah kan hubby tak larat..tp bila tengok penuh org kat kerusi luar tue..aku ckp ngan hubby..mama balik opis dulu..settlekan keje sket..then mama dtg balik..dengan berat ati aku nak tinggalkan hubby sorang2.tp memandangkan ada keje yang perlu aku wat pagi nie..so aku kena masuk opis gak.Harap papa paham yea Cayang...

Sampai je opis..terus je wat keje..sket pun tak ingat psl makan pagi or minum...tiba2.."Excuse Me Boss You Have a Message"..glup....papa mesej..kenapa ek..!!!

"giler kentang org kat makmal ma, Papa kena amik darah"

aku yang membacanyer dah rasa riso...harap2 result papa ok..takmau lar ada sakit2 berjangkit nie..

sambil dok ralit wat keje..papa kol..bgtau result darah dia ok..takde apa2..Fuh..alhamdullilah..syukur kepada Mu Tuhan.papa dpt MC KERAJAAN Okey...so aku mintak kebenaran Cc tuk amik hubby then anto balik rumah..bwk kete tadi pun dah ala F1 korang tau..manataknyer..risokan papa yang tak makan apa2 pun dari tadi..ni dah kul 11 am kor..

Sampai je klinik terus pick-up papa then drive g Presint 8 tuk beli makanan..Papa nak makan Nasi Putih ngan Kuah Kuning sama Ikan kembung Bakar..harap papa selera makan yea..nanti cepat sembuh ya Cayang..

Balik keje tadi..tengok muka papa dah kembali ceria...katanyer kepala dah tak pening lagi..Syukur sekali lagi..(,") Semoga papa terus sihat dan esok boleh g keje yea Cayang..Aqil lak mcm paham2 je papa dia sakit..ada skali tue aqil kata " Papa..Pa..pa..akit..akit papa..(maksudnyer sakit Yea korang)..terus papa senyum..Hmm..anak kita dah besar pa..

"Thanks God for giving me Happy Family"..Mama Sayang Papa & Aqil Irsyad.

No comments:

Post a Comment